Motohelp.pl Księgarnia motoryzacyjna

Zaloguj się|Zarejestruj się

wydawnictwa

Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
LOGISTYKA USŁUG

LOGISTYKA USŁUG

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor Zbigniew Bentyn, Elżbieta Gołembska, Marcin Gołembski

Dostępna ilość: Wskaźnik dostępności

Realizacja zamówienia: Wysyłka w ciągu 24h

Cena: 49,00 zł
Poleć nas na: znajdź nas na blip znajdź nas na twitterze
LOGISTYKA USŁUG
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki.

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych.
Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarządzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego.
Z recenzji prof. zw. dra hab. Piotra Blaika
prof. dr hab. Elżbieta Gołembska - kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Zbigniew Bentyn - adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Marcin Gołembski - adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Spis treści:
Rozdział 1. Internacjonalizacja jako nowy paradygmat logistyki w usługach
 1.1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług
 1.2. Ważne kryteria klasyfikacji usług
 1.3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług
Rozdział 2. Stopień hybrydyzacji usług
 2.1. Atrybuty logistyczne usługi
 2.2. Niematerialność usług i jej konsekwencje
 2.3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczeń usług
Rozdział 3. Ewolucja logistyczna obsługi usług masowych
  3.1. Rola Logistyki w obsłudze usług masowych
 3.2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań
 3.3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach
Rozdział 4. Operacjonalizacja logistyczna usług specjalnych
 
4.1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw
 4.2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw
 4.3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług
Rozdział 5. Centra Usług Wspólnych jako przykład internacjonalizacji działalności usługowej
 5.1 Istota, rola i zadania CUW
 5.2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania
 5.3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce
Rozdział 6. Logistyczne podstawy modelowania usług w XXI wieku
 6.1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?
 6.2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług
 6.3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach

Bibliografia
Spis rysunków i wykresów
Spis tabel


Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Książki, instrukcje i poradniki do Alfy Książki, instrukcje i poradniki do Audi Książki, instrukcje i poradniki do BMW Książki, instrukcje i poradniki do Chryslera Książki, instrukcje i poradniki do Citroena Książki, instrukcje i poradniki do Fiata Książki, instrukcje i poradniki do Forda Książki, instrukcje i poradniki do FSO Książki, instrukcje i poradniki do Hondy Książki, instrukcje i poradniki do Hyundai Książki, instrukcje i poradniki do Jeepa Książki, instrukcje i poradniki do Lady Książki, instrukcje i poradniki do samochodów marki Lancia Książki, instrukcje i poradniki do Land Rovera Książki, instrukcje i poradniki do Mazdy Książki, instrukcje i poradniki do Mercedesa Książki, instrukcje i poradniki do Mitsubishi Książki, instrukcje i poradniki do Nissana Książki, instrukcje i poradniki do Opla Książki, instrukcje i poradniki do Peugeota Książki, instrukcje i poradniki do Renault Książki, instrukcje i poradniki do Saaba Książki, instrukcje i poradniki do Seata Książki, instrukcje i poradniki do Skody Książki, instrukcje i poradniki do Suzuki Książki, instrukcje i poradniki do Toyoty Książki, instrukcje i poradniki do Vauxhall Książki, instrukcje i poradniki do Volvo Książki, instrukcje i poradniki do Volkswagena
obsługujemy szybkie e-przelewy Znajdź nas na Allegro.pl Motohelp na Facebooku Znajdź nas na Twitter.com Motohelp na Blip.pl Bądź na bieżąco! Kanał RSS
© MOTOHELP. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store | Realizacja: sucro.pl